Handel of horeca? Neem dan contact met ons op.
Uw winkelwagen is leeg!
Welkom bezoeker, Wilt u inloggen of registreren?

Verzend informatie

Wat zijn de Verzendkosten?

Voor bestellingen boven de €150,00 zijn de verzendkosten nihil. Voor alle overige bestellingen geldt het verzendtarief van onze partners PostNL danwel DPD.

Wie levert de bestelling af?

Al onze leveringen worden bezorgd door PostNL (voor de delicatessen) en DPD (voor de wijnen). Het voordeel hiervan is dat u geleverd krijgt samen met de reguliere post. Bent u niet thuis, geen probleem. Het pakket wordt nogmaals aangeboden en kan daarna twee weken lang afgehaald worden op het PostNL afhaalpunt bij u in de buurt. 
Ingeval van DPD zal de bezorger een notitie achterlaten zodat u zelf contact op kunt nemen om zo een nieuwe afspraak te maken voor een nieuwe levering.

Retourneren

Wanneer de bestelde producten niet aan uw verwachtingen voldoen of u heeft een verkeerd product besteld, dan kunt u de producten binnen 14 dagen in originele verpakking en ongebruikt (bij verzegelde artikelen met niet verbroken zegel!) gefrankeerd retour sturen. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Om duidelijkheid te verschaffen voor onze klantenservice dient u de zending te vergezellen van een kopie van de factuur, uw bank of gironummer en de reden van retour. Retourneren van etenswaren is vanwege de beperkte houdbaarheid niet mogelijk.

Defecten

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden kan het voorkomen dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product ontvangt. In dat geval dient u altijd contact opnemen met onze klantenservice via klachten@lekkersuithongarije.nl.